CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Album


Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com

H^IGH^ LIGH^T


Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com

Monday, August 18, 2008

(JUMAAT. 5pm)THE JOURNEY. !! 1,2,3 ... Go!!


(mijan, ko mengingatkan aku) MEmber2 aku yg pg percutian kali hanyalah membr2 yg terpilih, THE CREAM OF TH^E CREAM!! hehe (yg x ikut jgn terasa..) candidates :
Adam aka jebawok.

Mijan
aka jejeb0n..

Jijin aka jibaun..
Epol aka jenglot.
Qayyum aka jenggo..
Tely aka the chef master..!! <<----copy dari mijan.
setiap -aka- melambangkn sikap sengal kitorang yg tidak terkawal kt sana. hehe!
WORD OF THE DAY: ASTAGF!!

Nak simple, perjalnn tue mengmbil masa 8 jam! wawawwawa!!!
dari 5 ptg - 12 mlm.. knapa lama..????
ada la, jap g tau.

kitorang plan nak tido umah jijin dulu sbb x sempt nak prepair camp site.
so.. kitorang ke muadzam syah dlu, ke rumah beliau .

-8.00 p.m-
Dalam perjalann, kitorang stop makan gerai kat Batu Kikir (mijan ckp),
Gerai Apa Nama Ntah... ADA SATAY.!!!!
woooooWW!
aku beli la rm 3 ringgit, secocok rm0.30 jer. kat kl
x dapat beb. he2!
(Sbelum nih aku x suka beli satay, pau org punyaa jer, kih2!!!! )


-9.45p.m-

Seperti kata Ustaz2 ku terdahulu, ''SOLAT TIANG AGAMA.! igt tu adam, muridku....''
jd,solat Maghrib n Isyak digabungkan melalui Jamak takhir berserta Qasar nya sekali Di sebuah Masjid yg bagi aku teramat la besaq n indah.
ALHAMDULLILLAH.!
Buat julung2 kalinya tahun ini aku memakai kain pelikat ..kui2!

Secara x sengaja...Berlaku juga Upacara ajaran sesat kat sana (oleh kitorang), dimana kami melutut, melihat dekat ke lantai, sambil tangan merayap, sambil merangkak kat karpet masjid tue, selak2 sejadh...
AJARAN APA TUE???
actually ,aku punya contact lens jatuh daaaaa...., sooo kitorang pun penat la mencari kat lantai.

5 minit kemudian,
aku terasa gatal2 di mata, aku melihat cermin.. contact lens ada kat celah
kelopak mata rupanya...warghahaha!!!!

10.18 p.m ..
Next.'-ORANG MAT SALEH cakap.. ''SHIT DO HAPPEN..''

kitorang dah nak sampai dah umah jijin, tiba2!!!
BAMMMMMMMMMMM!! BAANG, BANG, BooooMM!!
kemalangn berlaku..... ASTAGf!!!!!

ADa xcident kat depan,(bukan kitorang), jln pun kena block...,

kitorang terkandas. hu2! kitorang p la tgk2, dh x tau nak wat apa dh...
TERUKK tul xcident tu. sebuah kereta MYVI cuba memotong sebuah kereta tp x lepas n berlanggr ngn kenderaan dari arah lawan....
HANCUR KRETA..
4 CASUALTIES recorded.! INSAF AKU TGK..

-11.40 pm-
Jalan dibuka semula.. kitorang dh x thn lg nak tido kat katil.
QAYUM pulak jadi trauma melihatnya.bawak pun 80km/jam jer pas tu. he2!

12.00 pm.

sampai. Ice breaking. sembang skit. bincang tomorrow plan. tido.... ZZZ! (PENAT AKU TAIP!)







0 comments:

TODAY's HIGhlight


Fake Magazine CoversVote for this MagazineEmail this to peopleNovelty Gift