CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Album


Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com

H^IGH^ LIGH^T


Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com

Thursday, August 14, 2008

Aku TRAUUMAAAA MELIHATNYA!!



waaaaaa!!
hari tu aku naik la bas nak balik umah dari UM...
naik bas metro no 12 nak g Puduraya. aku igt lg hal nih.... aku never ever expect this to happened.. Otak dh igt umah dah kat IPOH! HU2! Aku naik... bayar la tiket, harga standard la , aku dh biasa, Rm 1.50 jer dari hospital Um ker PUduraya. DAlam bas, aku dok kat blakang seat driver, Driver tu pulak pasang lagu dangdut.!!!! aku layan jer laa.... hehe! cis2! terngiang- ngiang lagi lagu tu.. kurang asam toll.! Sambil menunggu sampai ke destinasi, aku tgk2 la pemandangn kat luar tingkap.. aku tgk kereta sesak kat jalan, motor2 menyelinap di sebalik himpunan kereta2 tu dgn rasa bangga nya.. x takut langsung ke diorang...... n then something TERRIBLE happen!!!! BANG!!!!!!!!!! Tiba2 driver gelabah....dia kata: "ADUSSSSSSH! DIA YANG SALAH...ISHHH!! Dia yg x NAMPAK!!!"

Aku tergamam la kejap.. apa la pakcik nih merepek... Penumpang lain semua jadi senyap.. Bas Berenti!!! AIYYOOKK!! aku pun toleh ke blakang melalui tingkap........ TerKEJUTTTT aku, aku nampak Helmet bergolek2 kat tgh jalan... FAR in the distance dalam 30 meter... aku nampak ada motor. Motor yg dh separa kecai terdampar kat tgh jalan..... Aku turun dari bas,, dgn rasa ingin tahunya aku berjalan ke tmpat kejadian bersama penumpang lain n driver.. Driver Dah tarik2 rambut dia dah...! Aku tergamam.... First time dalam hidup aku, aku nampak........ orang terbaring, muka terbenam kat jalan, tengkorak pecah, darah , n....... OTAK TERKELUAR........!!!!!!!! wAAAAA! BAS AKU NAIK LANGGAR MOTOR! PENUNGGANG MOTOR MATI DI TEMPAT KEJADIAN!

1 comments:

ithnaini said...

is it for real??? bapak ngeri giler!!
mcm mane lar driver tu leh ckp die x nampak..dasyat tol!!

TODAY's HIGhlight


Fake Magazine CoversVote for this MagazineEmail this to peopleNovelty Gift